صداها
 
شنبه 7 دی 1392برچسب:, :: 8:24 ::  نويسنده : طناز
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، انقلاب اسلامی را مبتنی بر آموزه های دینی و تفگر برگرفته از اصل ولایت فقیه و حضور و مشارکت مردم در شکل گیری نظام دانست.
5

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی که بمناسبت حماسه نهم دیماه در جمع مردم تربت حیدریه سخن می گفت اظهار داشت : تاریخ انقلاب اسلامی نماد روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که اگر این رویدادها شکل نمی گرفت انقلاب نمی توانست بعنوان یک حرکت بزرگ سیاسی ، دینی و عبادی بر دنیای امروز ایفای نقش کند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود : انقلاب اسلامی ایران از این روزهای بزرگ الهام می گیرد و تغذیه می شود.

وی گفت : حضور ملت ایران در حماسه نهم دیماه سال ۸۸ برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود و راه را برای تداوم بالندگی و حرکت عزت بخش نظام در مسیر خود هموار کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت : انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی و تفگر برگرفته از اصل ولایت فقیه و حضور و مشارکت مردم در شکل گیری نظام است و این دو رکن کلیدی نظام به شمار می رود.

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی گفت : خداوند اراده کرد که با سیاست و مدیریت رهبری صالح جامعه نزدیک ترین رابطه را داشته باشد وتا زمانی که  این رابطه حاکم باشد جامعه و نظام اسلامی به سمت قله در حرکت خواهد بود.

وی به سایر نظام های سیاسی دنیا اشاره کرد و افزود: نظام های سیاسی دنیا ابزاری در دست صاحبان قدرت هستند که با اراده آنان هر روز در کشورهای مختلف جهان شاهد نفاق و تفرقه، درگیری و کشتار مردم بی گناه هستیم تا افکار پلید و شیطانی خود را بر این جوامع حاکم کنند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود : در هیاهوی این دنیا ، نظام سیاسی متولد شد که محور آن را یک فقیه و اسلام شناس در دست دارد و مردم مسلمان تکیه گاه و بازوی قدرتمند او هستندکه این نظام سیاسی جوشیده از آموزه های دینی است.

وی گفت : استکبار جهانی رهبری نظام را هدف قرار گرفته و در تهدیدات و تحریم ها می خواهد این رکن اساسی کشور را از بین ببرد  اما اگر جنگ ۸ ساله را توسط صدام ملعون بر این کشور تحمیل کرد این ملت با دفاع مقدس جانانه خود نکذاشتند یک وجب از خاک این مملکت به تاراج برود و بدست بیگانگان بیفتد ، اگر فتنه ۸۸ را رقم زدند بازهم با مدیریت رهبری حکیمانه نظام و هوشیاری ملت با بصیر و زمان شناس ایران اسلامی این فتنه خنثی شد و اگر تحریم و تهدید را بر این ملت تحمیل کردند بازهم این نظام و ملت با استقامت ، صبر و پایداری در برابر تحریم ها و تهدیدات ایستادگی کردند و از عزت و شرف خود پا عقب نگذاشتند.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی ابراز داشت : آنچه که در ایران اسلامی توطئه ها را خنثی می کند حضور رهبری صالح و پایبندی مردم به رهبری نظام است که این پیوند زمینه پیروزی بر دشمن و هموار نمودن مسیر ملت ایران در رشد و بالندگی است.

حرکت مردم تربت حیدریه در ۹ دی ۵۷ حرکتی بزرگ و استثنائی بود

وی در ادامه به قیام مردم تربت حیدریه در نهم دیماه ۵۷ اشاره کرد و عنوان داشت : مردم این شهرستان توانستند تاریخ انقلاب اسلامی را با حرکتی افتخار آفرین و اقتدار آفرین موفقیت ویژه ای ببخشند و مزدوران شاهنشاهی را که بر سرنیزه قدرت شیطانی خود نشسته بودند از شهر بیرون کرده و با پائین کشیدن مجسمه شاه ملعون زمام امور شهر را بدست بگیرند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود : حرکت مردم تربت حیدریه در ۹ دی ۵۷ حرکتی بزرگ و استثنائی بود که با تقدیم ۱۰ شهید و ۱۲ جانباز و عقلانیت برگرفته از بصیرت و شجاعت توانست شهر را از وجود ایادی شاه پاک سازی کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دو توصیه را برای مردم یادآوری کرد و افزود : اگر می خواهیم به جایگاه واقعی اقتصادی خود برسیم باید دو نکته را رعایت کنیم، اول اینکه باید به سمت تولیدات داخلی رفته و با دانش و علم برگرفته از تخصص و تعهد ، آنچه که نیاز اساسی کشور است را تولید و به بازار عرضه کنیم و ثانیا در مصرف نیازهای اساسی کشور سعی کنیم بهینه و صحیح مصرف کنیم که امید می رود با این دو عمل این کشور و نظام به جایگاه اقتصادی بزرگ در منطثه و دنیا تبدیل شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات در بخش اقتصادی بزرگ شدن دولت است، تا زمانی که دولت کوچک نشود مشکلات اقتصادی وجود دارد.

ابوترابی در پایان خاطر نشان کرد: دولت چند برابر حجم خود بزرگ شده و هرچه در آمد دارد باید خرج هزینه های جاری خود کند که این امر مشکلات اقتصادی برای کشور دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 4064
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1