صداها
 
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : طناز

به گزارش صبح توس، مسئول مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به فرمایشات سال گذشته مقام معظم رهبری درجمع برگزارکنندگان جشنواره عمار که فرمودند این حضور و حرکت یک حرکت مبارک است و باید ادامه داشته باشد و این برنامه باید بطور بلندمدت باشد، گفت: درتربت جام سال گذشته فیلم های این جشنواره در۱۲ نقطه اکران شد.

 

وی بااشاره به اکران فیلم ها درنقاط مختلف ازجمله خوابگاه های دانشجویی و دانش آموزی، مدارس، حوزه های علمیه، مراسم اعتکاف و…. یکی از اکران های مهم سال گذشته را اکران عمومی درسالن تربیت آموزش و پرورش این شهرستان دانست.

 

مصطفی یزدی بیان داشت: باتوجه با اینکه تربت جام جزءشهرهایی است که از سینما برخوردارنیست این جشنواره باعث شد که یک سینمای چند روزه دراین شهر برپاشود که لازم است از همکاری های خوب مجموعه ی آموزش و پرورش کمال تشکر را داشته باشیم.

 

وی افزود: با هماهنگی های اولیه ای که انجام گرفته امیدواریم امسال نیز فیلم های جشنواره عمار در اغلب دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، مساجد و پایگاه های بسیج تربت جام به شکل گسترده نمایش داده شود.

 

مسئول مردمی جشنواره عمار در تربت جام همچنین گفت: باهماهنگی های انجام شده این امیدواری وجود دارد که درحدود ۳۰ روستا و همچنین درمهمانشهر تربت جام (اردوگاه افاغنه) فیلم های جشنواره ی عمار اکران گردد، این مسأله می تواند یک نقطه عطف برای جشنواره عمار در تربت جام و حتی درمجموعه خراسان رضوی باشد.

 

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم عمار محدود به ایام دی ماه نیست و درطول سال و بسته به نیاز و مناسبت ها و یا بادرخواست مردمی اکران می شود؛ از این رو اکران هایی نظیر اکران های دانشجویی به دلیل تقارن با ایام امتحانات به بعد از فصل امتحانی موکول شده است. همچنین در بعضی از نقطه محل ها از جمله مسجد الزهرا(س) اکران های دائمی برنامه ریزی گردیده است.

 

مصطفی یزدی با اشاره به اینکه هدف اصلی این جشنواره احیاء ارزش های انقلابی است افزود: جشنواره عمارضعف و فراموشی سینمای ما را در پرداختن به سوژه های ارزشی به خوبی می پوشاند.

 

وی به موضع گیری ها و کج سلیقگی های بعضی از افراد در مواجهه با این جشنواره پرداخت و گفت: اکثراین افراد که چنین نگاه هایی به این حرکت انقلابی دارند افرادی هستند که نتوانسته اند درعرصه سینما مقبولیتی برای خود کسب کنند، این افکار متعلق به جریان روشنفکرانی بیمار است که حقایقی از سنخ عمار را نمی بینند و درجشنوارهایی چون سنیما حقیقت به دروغ پردازی و پورنوگرافی می پردازند. آنان کسانی هستند که چندان تعهدی به ارزش های انقلاب ندارند.

 

در پایان وی با اشاره به اینکه همه می توانند از اکران کنندگان فیلم ها باشند از همه ی مسئولین و مردمی که علاقه مند هستند که فیلم های جشنواره ی عمار را به نمایش عمومی بگذارند دعوت کرد تا یا با ثبت نام در سایت جشنواره عمار و یا با تماس با نماینده ی جشنواره در شهرستان تربت جام در این حرکت انقلابی مشارکت داشته باشند.

 

لازم به ذکر است که پایگاه اینترنتی جشنواره فیلم عمار تربت جام به آدرس www.ammartj.blogfa.com می باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1