صداها
 
دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : طناز

به گزارش صبح توس، شامگاه روز گذشته محمد دهقان نماینده و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع پرشور مردم بخش طرقبه با اشاره به موضوعات اخیر کشور گفت : ما اگر بخواهیم از اتفاقات اخیر تحلیل درستی داشته باشیم باید مبانی تحلیلی خود را مرور نمائیم و اگر بر اساس سوابق و گذشته نگاه خود را تنظیم نکنیم دچار انحراف خواهیم شد کما اینکه بسیاری از افراد از اول انقلاب ، انقلابی بودند اما بعد از مدتی از انقلاب برگشتند زیرا مبنایی صحیح نداشتند.

 
نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : برای اینکه مبنایی بدست بیاوریم مرور گذشته بسیار لازم است؛ ما انقلابی انجام دادیم و آن دستاوردهایی در سطوح مختلف برای ما به بار آورد و بلکه در عرصه تاریخی موفقیت های بی نظیری برای مردم ، منطقه و اسلام بدست آمد.

 

 

مردم سالاری دینی برای اولین بار در ایران تشکیل شد

 

 

دهقان خاطر نشان کرد : در سطح ملی این است که اولین بار بعد از تاریخ صدر اسلام یک نظام دینی کارآمد در گوشه ای از جهان تشکیل شد و دموکراسی با مردم سالاری تلفیق شد و مردم سالاری دینی برای اولین بار در جهان تشکیل شد تا مردم هم دیندار بوده و هم بر اساس دین نظام مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 
وی با اشاره به تعریف اشتباه از آزادی در دیگر کشورها گفت : برای اولین بار خیلی از مفاهیمی که در ذهن ملت ها تعریف انحرافی پیدا کرده بود جمهوری اسلامی ایران آن را بازتعریف کرد و امروزه در هیچ کجای دنیا به مانند ملت ایران ، کشوری بر سرنوشت خود حاکم نیست و این مفهوم صحیح آزادی می باشد.

 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : کشورهایی از جمله آمریکا که ادعای آزادی می کنند و ادعای دموکراسی دارند افرادی می توانند بر مسند قدرت و کار بیایند که پیشانی عبودیت در سازمان فراماسونری داشته باشند اما در کشور ما ملت در همه انتخابات آزاد بودند.

 
دهقان گفت : آزادی در ایران به حد اعلامی باشد و این را می توان در نتایج تمامی انتخابات از ابتدای انقلاب تا به امروز دید و این نشان از حاکمیت ملت بر سرنوشت خود می باشد و این معنی واقعی آزادی می باشد.

 

 

استقلال ایران به برکت شعار نه شرقی و نه غربی است

 

 

وی با اشاره به اینکه امروزه هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران مستقل نیست اظهار داشت : در ابتدای انقلاب کمونیست ها می گفتند ما نمی توانیم روی پای خودمان بایستیم و حتما باید در دامان شوروی ادامه مسیر بدهیم و در این حین لیبرال ها و وابستگان به غرب نیز خواهان برقراری رابطه با آمریکا بودند زیرا آنها ظاهر مادی را دنبال می کردند اما حضرت امام (ره) سیاست نه شرقی و نه غربی را دنبال نمود و استقلال امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت همان مسیر امام خمینی (ره) می باشد.

 
نماینده طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قدرت در نظام اسلامی باز تعریف شد و اگر قبل از آن قدرت بر اساس توپ و تانک و مهمات نظامی محاسبه می شد امروز مبانی قدرت متفاوت از کشورهای مادی گرای دنیا بازتعریف شده است و قدرت امروز یعنی حضور مردم در تمامی صحنه ها و پشتوانه مردمی در تمامی عرصه ها.

 
دهقان با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت : وقتی جریان استکبار آن فتنه سنگین را در کشور اجرا کرد و ایران را دچار التهاب نمود ولی فقیه مردم را به صحنه دعوت نمود و این مردم بودند که ۹ دی را خلق کردند و قبل از آن هم در ۱۸ تیر که چند روز در تهران دچار درگیری خیابانی بودیم باز هم مردم در ۲۳ تیر به میدان آمدند و جریان منافق را مچاله نموده و به زباله دان تاریخ فرستادند.

 

 

قدرت امروز ما مقاومت و ایستادگی هوشمندانه مردم می باشد

 

 

وی با اشاره به اینکه مقاومت مردم یکی از مبانی جمهوری اسلامی ایران می باشد خاطر نشان کرد: امروز هم مردم در صحنه هستند و دشمنان باید بدانند مبانی قدرت ما بمب و سلاح نیست بلکه تولید سلاح های پیشرفته گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 
این نماینده مجلس افزود : در ۳۵ سال گذشته دو جریان در کشور فعالیت داشتند که یک جریان همیشه به دنبال سازش و کوتاه آمدن در برابر غرب بودند و هیچگاه نمی توانستند تصور کنند که می شود در برابر استکبار ایستاد و به آنها باج نداد و باید عقب نشینی کرد و کوتاه آمد.

 
دهقان تأکید کرد : در اوج تهدیدهای اول انقلاب از سوی آمریکا ، امام (ره) فرمودند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و روح مقاومت را در ملت ما دمید و امروز بر همین اساس توانسته ایم روی پای خودمان بایستیم.

 
وی افزود : اگر در ۳۵ سال اخیر مقاومت نمی کردیم و روح سازش کاری جریان های لیبرال و ساده لوح و وابسته در درون ملت دمیده می شد قطعا بارها تا کنون شکست خورده بودیم و این گروه مقاومت بود که این انقلاب را حفظ کرد و البته این دو جریان همیشه بوده و خواهند بود.

 

 

به برکت انقلاب ، جهان اسلام تشکیل شد

 

 

نماینده طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی ، واژه جهان اسلام خلق شد در حالی که خیلی از کشورهای مسلمان جرأت بیان آن را نداشتند و حتی بسیاری از رهبران کشورهای اسلامی نمی توانستند مسلمانی خود را ابراز نمایند.
دهقان گفت : همبستگی میان ملت ها و زنده شدن تشیع در میان ملت ها از دیگر دستاوردهای انقلاب بود و اسلام ناب خود را نمایان کرد و به برکت این اتفاقات امروز یک جریان وسیع اسلامی در منطقه شکل گرفته است و چیزی که دشمنان چندی پیش از آن می ترسیدند امروز جریان دارد و جبهه مقاومت امروز با قدرت منطقه را مدیریت می کند.

 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به وحدت مسلمانان در سال های اخیر اظهار داشت : امروز اجتماعات بزرگ مسلمانان و همچنین همبستگی آنان همانند خاری در چشم آمریکا ، اسرائیل و وهابیت شده است و می خواهند به هر شکلی این اجتماع عظیم را متفرق نموده و با راه اندازی جنگ های فرقه ای ضربه ای اساسی به اسلام وارد نمایند.

 

 

جنایت تروریست ها و وهابیت در سوریه بی سابقه بوده است

 

 

وی با اشاره به اتفاقات سوریه ادامه داد : جنایتی که تروریست ها و وهابیت در این کشور انجام داده اند در تاریخ سابقه نداشته است و این را به عنوان جهاد تلقی نموده اند و به لطف خدا امروز آنها شکست سختی را در این جنگ علنی خورده اند.

 
دهقان تصریح کرد : آمریکایی ها چندی پیش به بهانه اینکه دولت سوریه مردم را بمباران کرده است می خواست جنگ نظامی دیگری را در سوریه آغاز کند اما جمهوری اسلامی ایران معتقد بود که بدون شلیک یک گلوله باید جنگ تمام شود و این پیام به آمریکایی ها منتقل شد.

 
نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : آمریکایی ها پیام ایران را جدی دانستند و با نکبت و خواری عقب نشینی کردند و امروز هم با خفت آمریکا و عربستان در این جنگ شکست خورده اند.

 

 

ایران با موضع قدرت در مذاکرات حاضر شد

 

 

وی در ادامه تأکید کرد : امروز هم در مذاکرات ما با موضع قدرت وارد شده ایم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان ما مشخص شده است و حیف است که این موضوع برای دوستان ما هنوز مشخص نشده زیرا برخی از دوستان حرف هایی می زنند که باعث تأسف می باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تحلیل توافقات ژنو خاطر نشان کرد : آمریکایی ها بعد از مذاکرت هم صداقت نداشتند و حرف هایی خارج از متن مذاکرات زدند و آن را محصول تحریم های سخت خود دانستند.

 
وی با اشاره به اینکه نتیجه این مذاکرات نشانه ایستادگی مردم ایران می باشد اظهار داشت : آمریکایی ها صادق بودن خود را در قبال تعهدات با ایران نشان دادند و چند روز بعد از مذاکرات ژنو ، دوباره تحریم های جدیدی را علیه ایران تصویب کردند.

 
دهقان در پایان گفت : آمریکا به همه دوستان و دشمنان فهماند که دشمنی غیر قابل اعتماد می باشد و این تفاهم نامه، خباثت آمریکایی ها را برای مردم ایران و جهان آشکار کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 4068
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1