صداها
 
یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : طناز
احداث «شهرک زائر» با تمامی امکانات مورد نیاز زائران در بلوار شهید بابانظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۵ ب.ظ
چاپ خبر
 
شهردار منطقه 5 مشهد از احداث شهرک زائر با تمامی امکانات مورد نیاز زائران در بلوار شهید بابانظر خبر داد.
1126-c92

به گزارش خبرنگار صبح توس، حسن حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان این که منطقه ۵ یکی از از قدیمی‌ترین مناطق مشهد است، افزود: این منطقه در سال ۷۴ تاسیس شد و در حال حاضر هزار و ۷۰۰ هکتار وسعت دارد.

 

وی افزود: جمعیت منطقه ۵ مشهد بین ۱۷۰ هزار تا ۲۵۰ هزار نفر متغیر است که دلیل آن هم وجود مهاجرانی از کشورهای همسایه به خصوص کشور افغانستان است.

 

حسینی با بیان این که منطقه پنج مشهد برای سرمایه‌گذاری شرایط بسیار مناسبی دارد، اضافه کرد: در حال حاضر پروژه های بزرگی همچون کوثر با ۵۰۰ واحد مسکونی، مجمتع تجاری گلشهر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این منطقه در حال احداث است.

 

وی گسترش ورزش های همگانی را امری ضروری دانست و ابراز کرد: دو سالن ورزشی ویژه آقایان و بانوان با ۷۰ درصد پیشرفت در حال احداث است که در شش ماه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

شهردار منطقه پنج مشهد همچنین با بیان این که در حال حاضر سرانه فضای سبز این منطقه شهر مشهد، ۴ متر مربع است، خاطرنشان کرد: در طول چهار سال گذشته سرانه فضای سبز منطقه ۵ مشهد، ۲ متر مربع افزایش یافته اما هنوز با میانگین سرانه فضای سبز مشهد فاصله دارد.

 

وی تصریح کرد: تعداد پارک‌های منطقه منطقه ۵ مشهد نیز در طی چهار سال از ۱۳ به ۲۹ پارک رسیده است.

 

حسینی با اشاره به وجود یک کمپ زائر در منطقه ۵، ادامه داد: ظرفیت این کمپ زائر ۴۰۰ چادر است که در هنگام تکمیل ظرفیت سایر کمپ های شهر مشهد و پیک زائر مورد استفاده زائران قرار می گیرد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند به دلیل هزینه بالای هتل‌ها و مسافرخانه‌ها مجبور به اسکان در پارک‌ها می‌شوند که شهرداری با راه‌اندازی کمپ‌های موقت علاوه بر جلوگیری از مشکلات اسکان زائران در پارک‌ها، سعی کرده است امکانات رفاهی مناسبی در اختیار آنان قرار دهد.

 

شهردار منطقه پنج مشهد افزود: در همین راستا احداث شهرک زائر با مساحت ۵۶ هکتار با تمام امکانات مورد نیاز زائران در دستور کار قرار دارد و بر اساس تصمیمات گرفته شده، پس از اخذ مجوز از کمیسون ماده ۵، احداث این شهرک در۲۰ هکتار در اختیار شهرداری آغاز می شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 4064
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1