صداها
 
شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : طناز

کامران نجف زاده، خبرنگار 20:30 شب گذشته در جمعی از فعالان سایبری مشهد به تبیین موضوع «سوژه پردازی در فضای مجازی» پرداخت.


به گزارش خبرنگار مشهدپیام، کامران نجف زاده، خبرنگار و مجري واحد مركزي خبر صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، شب گذشته در هشتمین جلسه چهارمين دوره آموزش راهبري فضاي مجازي که ویژه فعالان فرهنگی مشهد برگزار می شود حضور یافت.


وی در این جلسه ضمن تبیین موضوع«سوژه پردازی در فضای مجازی» به ارائه تجربیات خویش در طول دوران خبرنگاری داخل و خارج از کشور و پبه ارائه اسخ به سوالات متفاوت جوانان در این زمینه پرداخت.


نجف زاده دلیل کمرنگ شدن فعالیت هایش در ماه های اخیر را یکنواختی و روزمرگی سوژه ها برای خودش عنوان کرد و افزود: مهمترین دلیل حضور کمرنگ من نبود سوژه ای است که انگیزه « کامران نجف زاده» را برانگیزد، زیرا نجف زاده گزارش و مصاحبه هایی که روزی برایش آرمان بوده را کار کرده است.


وی علت نداشتن فعالیتی درخصوص فتنه 88 در کارنامه اش را سفر به فرانسه و نبودن در ایران را بیان کرد.


از جمله‌ی کارهای نجف زاده را می‌توان ورود او به حوزه‌ی نویسندگی کتاب با نگارش دو مجموعه‌ی "تلخه نارنج" و "هفت داستان" ابیان کرد؛ به تازگی کتاب تازه ای به نام خبرنگار ژنرال دوگل از وی منتشر شده که خاطرات دوران خبرنگاری اش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صداها و آدرس sahra616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1